.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اطلاعات جدید از بمب‌گذاری اخیر در تهران

در این اقدام كور و نسنجیده، یك بمب در خودرویی در حاشیه شهر تهران قرار گرفته بود كه عاملان آن به دنبال خودنمایی و معرفی خود بودند.
شهاب‌نیوز : یک مقام مسئول اطلاعات تازه‌ای را از بمب‌گذاری چندی پیش در غرب تهران تشریح کرد.
حدود دو هفته قبل یعنی ششم خردادماه یك خودروی سواری در غرب تهران منفجر شد. در این انفجار، خودروی مورد نظر به كلی منهدم و شیشه ساختمان‌های اطراف نیز شكسته شد. وزیر اطلاعات چندی بعد از این حادثه با تایید اصل خبر اعلام کرد که یک نفر در این رابطه بازداشت شده است.
دو هفته پس از آن انفجار، ظهر امروز یک‌شنبه معاون امنیتی استاندار تهران در گفتگو با خبرگزاری فارس اطلاعات تازه‌ای را از این بمب‌گذاری تشریح کرد.
وی گفت: در این اقدام كور و نسنجیده، یك بمب در خودرویی در حاشیه شهر تهران قرار گرفته بود كه عاملان آن به دنبال خودنمایی و معرفی خود بودند.
علیرضا فخاری افزود: این یك اقدام كور و نسنجیده بود كه در جریان آن بمبی را در خودروی و در حاشیه مركزی كه آن‌ها فكر می‌كردند وابستگی به نظام داشته باشد، قرار داده و به نوعی می‌خواستند خودنمایی كرده و خودشان را به این شكل معرفی كنند.
معاون امنیتی استاندار تهران ادامه داد: به لطف خدا این انفجار توفیقی برای آنان نداشت، چون از منظر آن‌ها كشتن مردم توفیق است كه در این حادثه هیچ یك از هموطنان آسیبی ندید.
معاون امنیتی استاندار تهران درباره میزان امنیت در شهر تهران به عنوان پایتخت تهران گفت: درست است كه ما همواره در حال تهدید هستیم و تهدیدهای دشمنان تمام شدنی نیست، اما آن چیزی كه قابل توجه است آن است كه ما امروز در شرایط مطلوب امنیتی هستیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.03 seconds.